vaaaaaaaaaaarmt

nu sitter jag haer och det ar svalt i rummet jag sitter just nu; men jag kommer do nar jag kommer ut harifran.
det ar sa varmt, det ar nastan sa man inte orkar med det :o
igar kopte jag en ny bikini och ett par fake-Ryban solglasogon.
bikinin kostade 500 bath alltsa 100 kronor.
glasogonen kostade nog runt 50 kronor.
tankte kopa mig en klocka ocksa..
och igar at vi den billigaste maten nagonsin
5 drickor, 4 ol, 2 soppor och 2 fried rice for 180 kronor. billigt som fan
idag ska vi nog aka mer nerat pa den on vi ar pa.
det sags vara lite finare dar.
men nu ska jag ut och gora lite laxor i skuggan!

Haaaaaaajdo :D

Kommentarer
Postat av: lilli

fyfan vad härligt! miss you <3

2010-02-26 @ 12:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0