JENNY DON'T BE HASTY

mådde inte så jävla bra igår, kände mig sjuk
men idag är det värre , så jagoch min kropp stannade hemma idag..
vaknade med huvudvärk och illamående pluss att jag inte kunde andas hur min egen näsa
fett med täppt. och ingen alvedon har vi hemma heller, vad fan är det här?
var ett tag sen jag var hemma för sjuka. har inte varit sjuk på ett bra jävla tag
så nu är mamma påväg hem med kôrv med mos hem till mig
göttans!

hittade en bra låt och artist, eller jaa.. morfar hittade honom fakitkst
grymt skön röst, Paolo Nutini heter grabben
gillar dock inte resten av hans låtar, men rösten gillar jag
men det här är den ända låten jag gillar
så varsegod och lyssna!




på tal om sjuk.. när alla är sjuka lägger dom upp den här bilden;

det kanske ni har sett?
den är så grymt ful, verkligen ALLA har sett den
iallafall i min umgängeskrets , haha

nu ska jag käka min kôrv!
ha't gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0