Tips?

hej,

idag hade vi fotbollstunering i skolan
det var alla killar i klassen +jag och felicia
kul var det iaf, men vi losade hela skiten, vi kom sist :)
sen på hemskunskapen satt vi och snackade om hus.. haha
inga drömmar drömde jag heller :(

jag och felicia gick inte på lunchen idag.. så när jag kom hem gjorde jag
fullkornsmakaroner och vegköttbullar :)
gott som fan!

det blir inte gitarr idag av någon andledning..
men jag ska va med Linnea, men vi vet inte om vi ska åka in till stan eller ''leka'' här hemma
det är alltid så med oss, vi kan fan aldirg bestämma oss för något.. haha

Tips om var vi ska va? haha

kollar på Lady Gaga och Beyoncés nya låt ''Telephone''
fan vilken dålig video, haha!
och Lady Gaga är bara för mycket som visar sig naken i Alla musikvideor hon har..
gillar henne inte.. blä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0