HEJ LILLA MAMMA, KAN MAN FÅ LITTE KÖRV?!!??! KÖRV KÖRV!!

50 hertz


Igår vaknade jag och marcus vid 11, åkte med honom till tåget vid 2
gav pussar och kramar och sa hejdå ... det var faktiskt sorgligt..

Jag och Karin åkte till mörudden och badade, det var ju så jävla varmt! gött!
solade också. Blev jag brun? Nej, jag kan inte bli brun, går bara inte...
Sen drog jag hem för att Linnea skulle komma och vi skulle fixa saker till när
vi skulle dygna..
drog till ICA och köpte 10 energidrycker, chips, cola, godis och film.
Sen åkte jag på fotbollsträning
åkte hem igen
Linnea kom tillbaka till mig med två filmer, ''flubber'' och ''ett småkryps liv''
och vi hade hyrt ''Fredag den 13e'' och ''Zack & Miri''
"fredag den 13e" var inte så jätte bra, helt ok film.
"Zack & Miri'' var jälvigt rolig : D

Sammanfattning: Vi kollade på film, snackade och var ute och gick till klockan åtta i morse.
Då somnade vi. Skulle vi ha varit vakna tre timmar till skulle vi ha varit vakna i 24 timmar, men ist blev det 21 :( FAIL
aja, bättre lycka nästa gång, eller vad säger man?

och förut lämnade jag och mamma av Karin på flygplatsen
och det var inte längesen planet lyfte.
så snart är hon väl framme i Mallorca
jag är så jävla avundsjuk!
men det ska bli gött och slippa bli slagen i två veckor :)
om nån orkade läsa allt det här kan den få kommentera så får den en puss!
HEJDÅ! :D
BTW, vaknade ett imorse igen, och jag är fan inge trött .. :O
hejhejehjehejejhejehjehjehedå!


CHRISTOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0