hurtig! (för att vara mig)

åh, herregud. Blir så irriterad på allt


Idag så lekte jag med magda efter skolan :)
vi köpte plättar och chips! Mumma!
Sen bar det av till fotbollsträning
var en vecka sen sist, me is hurtig! haha
träning blir imorgon också.
måste komma igång nu o:
annars kommer jag bli fet av så mycket skumtomtar jag äter, hehehehe :P

ey, jag och Linnea håller ju på att skriva en låt. Men vi har bara kommit på två meningar och ackord till dem ^^
sjöng och spelade upp den för Therese och Magda. Fick bra kritik i allafall :D
vi får se om den blir bra! Hoppas det :D

förresten, lipgubbar ( :P )
HATAR DOM! dom är sådär dissande.. om nån skriver typ ''haha okej :P''
så känns det så jäkla osocialt... usch
jag och Linnea sitter jämt och klagar på att ''lipgubben'' finns, vi ska utrota den!
hjälp till med det, och sluta skriv den jävla smaylisen...
jag kanske är töntig som stör mig på en smayli, men jag lovar. Jag gör verkligen det o:

Just nu sitter jag och lyssnar på ''Kings Of Leon'' (ofta!)
men låten ''My Party'' är faktiskt rätt skön :D
har nyss duschat, så nu luktar mitt hår jättegott ^^
mot va det gjorde när jag var svettig och jävlig...


Hare gött nu!
det känns bra att jag har börjat blogga nu :)
nu när man har snyggare blogg och så ;)


Kommentarer
Postat av: linnea

awesome att du bloggar :D

:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

2009-12-15 @ 22:40:51
Postat av: Karin

"förresten, lipgubbar ( :P )

HATAR DOM! dom är sådär dissande.. om nån skriver typ ''haha okej :P''

så känns det så jäkla osocialt... usch"

är det inte ganska ososialt överhuvudtaget att prata över internet? hur kan man vara mer eller mindre social på internet? :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:

2009-12-24 @ 13:53:29
URL: http://karinses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0