Eftersom jag sitter i skolan och har engelska men har ändå inget att göra då kan jag lika gärna skriva om i lördags

jag vaknade vid ett eller nåt
åkte hem till Linnea, vi snackade och käkade
sen drog vi till coop för att köpa godis och burn, när vi skulle åka tillbaka hade hon glömt sin nyckel
så vi satt och försökte slå sönder hennes lås med en stor sten.. men det var bara plasten som gick isönder...
så vi fick bära cykeln ända hem till Linnea.. (för vi va så dumma som inte gjorde det lättare)
alla bilar som åkte förbi tutade på oss, haha
sen när vi hade kommit hem med värk i fingrarna och händerna tog vi busen in till stan och sen vidare till stockfallet
där träffade vi Erik och Marcus
vi drog hem till Erik och där satte vi på hög musik och grejs
kom hem vid ett igen..
dagen var ändå kul även om Linnea är glömsk :)
pusshejs


Kommentarer
Postat av: linnea

hahah, det var kul!

fast .. dåligt av mig som fan :o

2009-09-14 @ 20:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0