tju bre

Kunde inte somna inatt för min älskling låg inte bredvid mig ...
Såå... Jag sov kanske fyra timmar inatt :)

Nu ska jag försöka sammanfatta hela min dag:
Gick upp klockan 05.45 för att duscha
Gick upp (till övervångingen) och rostade mackor
Satte mig vid teven och kollade på ''The Voice''
Somnade nästan i fåtöljen
Hade sen 20 minuter på mig att gör mig iordning..
Klockan var 1 minut i åtta och jag började åtta när jag skulle åka hemifrån
Tog bort allt spindelnät på min cykel
Låste upp den
Låste upp mitt skåp när jag kom till skolan
Gick upp till min spanska sal
Kände att det gick asdåligt för mig och Lucas på den lektionen
Sen var det idrott, körde kula med therese
Matte -.-' fyfan vad det är tråkigt! hade det om nästa lektion
(känner att de här är helt ointressant för er, om det nu är några som ens läser)
Sen hade vi lunch
Efter det var det Sv
Sen tog vi kort till KD-katalogen, nästan alla satt/stog i Bara handduk eller badrock
Det var ashett verkligen! (bild kommer upp snart ;) )
Sen hade vi Hemkunskap och där bara snackade vi
Sen cyklade jag hem och nu sitter jag här : D
ensam i hela huset :DDD WIIIE!!! :D:D:D:D:D:D:D


kommentera gärna
det uppskattas!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0