SKRIVER IDAG ISTÄLLET

Skrev ju aldrig nåt igår så jag skriver idag istället

Jag, Magda och felicia drog in till stan igår efter skolan
sen kom Eric och Pär in, vi käkade på BK
när vi kom hem drog vi direkt till Mörudden
det var ingen som kunde göra en bra eld, vi bara stog och elda tidningspapper...
och ingen hade med sig mat heller! haha
så vi satt där och frös! kulkul

när det blev så kallt så att vi inte orkade sitta kvar längre så drog vi hem till mig
vi tände värmeljus och satte på värmaren i uterummet, det var mysigt!
sen somnade felicia i fåtöljen, sen vaknade hon och drog hem
Jag, Magda, Pär och Eric låg alla fyra i en liten soffa
mysigt men trångt.
dom gick hem vid tre och sen somnade jag på en gång i sängen.
det var skönt

när jag vaknade var min näsa jätte täppt och jag kunde knapppt andas, skönt
och nu när jag tog nässpray så fick jag ont i huvudet, halsen, öronen och näsan :(
inte skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0