SNOOR

kom inte på någon bra rubrik.Så det fick bli SNOOR!


I skolan idag fick vi de preliminära (?) valen.. om vi kom in på det gymnasium vi ville
och jag kom in :D MEDIA på Älvkullen! Någon mer som ska gå där? :)
det kändes bra att veta att jag va säker! För mina betyg kommer jag nog in sänka!

Somnade till Scrubs förut. Det var ok att jag somnade då för att det avsnittet som
visades har jag redan sett :D BAHAMAS!


När jag vaknade var det ''Håkan's bar'', asså han Marcus som är med
eller vad han heter.. han smala, om ni vet
dom tränade kampsporter idag, och fyfan vad jag skrattade .. orkar inte leta
efter just det klippet ^^
men ni får titta på Kanal5.se
Riktigt fail! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0