TAGGA FÖR STHLM IMORGON!

Idag har jag packat för att imorgon så bär det av till sthlm!
Ska dit med klassen! klassresa asså
det ska bli jäkligt kul! Vet inte rikigt va vi ska göra än, men
ett riksdagsbesök måste vi iaf göra :( TRÅKIGT!
jag är så ful så jag packade ner tre ''outfits'', det var rätt kul ändå, hah

Ska träffa Marcus en sväng också, ska bli trevlans :)
Marcus va mitt ex men nu är vi bara bra vänner, och vi har inte setts på ett halvår typ
så det ska bli spännande :)

Just nu sitter jag å lyssnar på Infected Mushroom, fett med bra!
Lyssnade mer på dom förr, men nu börjar det komma igång igen
sitter nu med linser också, så dom ska jag gå och ta ut nu

juste, färgade håret rödare förut också, det började bli brun/orange
så jag färgade det igen

Bussen går klockan sju imorgon och jag får INTE komma sent
så jag går och lägger mig nu :)
Puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0