VÅRDCENTRALEN

Har inte kunnat uppdaterat tidigare idag. För jag har sovit...



När jag gick upp idag och skulle ner till köket för att ta nåt att äta, kände jag att jag va påväg
att svimma och hade ont i magen. Så jag käkade en youghurt och sen ringde jag till mamma och sa
att jag mådde illa så jag stannade hemma.
Mamma ringde ner till Vårdcentralen för att jag har haft ont i magen i kanske 5 år nu
från och till asså. Så hon ville ner och titta IGEN.
Så jag och pappa åkte ner.. och när vi kom dit så berättade jag att jag hade haft ont i magen en lång
period. Sen ville hon ta med mig in till ett rum, och pappa fick inte följa med!
När vi kom in i rummet frågade hon om jag rökte eller nåt. Sen fick jag lägga mig på britsen, och då
klämde och tryckte hon på min mage. Hon hittade inget genom att klämma på den.
Men sen...
Så bad hon mig dra ner brallorna, och lägga mig på sidan.
''Jag ska bara känna i din anal''
Jag typ AAAH! och sen.. ja hände det
hon ''fann'' inget där heller... haha

har faktiskt gjort det en gång när jag va liten också ..
så Helt ovan var jag inte. haha, fyfan va nästy!

sen tog jag blodprover för att se om jag var allergisk mot någonting
men nu ser det ut såhär:


ska det bli blåmärken och grejs? :o
venne..

var ute och gick föut också! Riktigt varmt och skönt!
14 C i skuggan :D

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: random

wow... inte många erkänner att någon har kört upp ett finger i röven på dem x)

2010-04-16 @ 00:35:49
Postat av: krille

det är sant, men jag är som jag är!

2010-04-16 @ 20:25:15
URL: http://unknowwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0