Band?

Denna helg bestod av Eric och Linnea vi satt och kollade på Hajen tills vi somnade och vaknade
igen klockan sju på morgonen. Så vi gick å la oss.
men innnan det så var jag och Linnea på UKM och kollade på saker
Max, simon och dom (blood crest tror jag dom heter) var asbra :D haha
Vi köpte två burn var och käkade pizza, sen åkte buss hem från skoghall till hammar.
vi orkade inte gå
det är typ bara 4 km ..

alla hjärtans dag igår också ju :)
käkade med familjen på Cazanova
sådär god mat måste jag säga
sen köpte vi ''stora gött pösen'' fan va den är stor!
men gott, eftersom det är plockgodis..

vi blev klara med en skräck/komedi film idag som vi håller på med i skolan
den blev kul ^^ kommer väl upp på youtube
följde med Linnea till 4sounds efter skolan för att kolla på elgitarrer
hon köpte en röd Squier :)
vi ska skapa ett band också :D
jag ska börja spela trummor!!!!! yeah

sen kom jag hem och käkade
och nu sitter jag här å lyssnar på D.A.F :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0