fin klass!

Tja!

Var och spelade gitarr med Linnea idag :)
vi blir lika störda varje gång vi träffar varandra. vi kan bara stå och skratta i ett hörn... (?)
när vi satt i bussen påväg hem från skåre kommer en människa in med långt hår, ballongkeps, lång och tjock jacka och ganska höga skor.
Sen när vi ser ansiktet så frågar vi varandra om det var en kille eller en tjej.
Den var kanske i 30års åldern.
Vi antog attt det var en tjej med ett maskulint ansikte + mustach.
och hon påminnde lite om hon tjejen som sjunger Paramore i förra inlägget.
Vi antog att det var en Shemale. men vet ju aldrig.

Idag var jag inte i skolan. För vårat arbetslag var till Kil och åkte skidor
men de felsta åkte pulka i skidbacken, vilket jag också gjorde
och nu har jag halvt uppskrapade knän och en massa blåmärken för att vi åkte som jävla galningar.
det roliga va att vi fick åka pulka i skidbacken och använda knappliften för att åka upp.
så man satte sig på knä på pulkan och tog tag i den där miniknappliften
men det var fan svårt. och svårt att hålla sig kvar. men det var kul :D



fin klass! syns inte så jättebra
men jag gillar min kass :)
den är gosig!

Nu ska jag borsta tänderna medans jag lyssnar på Coldplay och sen ska jag sova i källaren
för där vaknar jag inte av att det är superduper varmt och jag vaknar typ svettig! usch

Godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0