Shoppa ensam!

Idag var jag i skolan som vanligt och det hände ingenting speciellt alls
Efter skolan skulle jag in till stan för att shoppa med min syster
Men hon dissade mig. Så jag åkte in med Felicia och Magda.
Jag gick därifrån ganska snabbt, för dom skulle kolla på present till Lovisa och jag skulle bara kolla kläder
så jag valde att gå ensam :)
först gick jag till monki
och då hittade jag det här




jag la in den där tröjan i ett tidigare inlägg och nu har jag införskaffat den :D
fick dock inte med mig dom grymt snygga jeansen..
men dom snygga kortbyxorna fick jag med mig :D
dom här tre plaggen är från samma kollektion ''cool jeans''


sen så hittade jag det här på h&m




hittade ingen bild på tröjan på hemsidan, så det fick bli en cam bild :)
hårbanden kosatde 50 spänn, så jag slog till!
köpte vanliga svarta ringarmand ockå 50 spänn!

sen när jag kom hem blev det kyckling och currysås! mumma!
pappa lagar got mat fer sure!
snart ska jag ringa marcus och snacka lite
om jag orkar ................................

bye bye!
avslutar med en egobild på mig själv........



omg! så soet!!!! (aaaa'
hejdåå!! sov gott när ni nu väl ska gå och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0