Breakdown

okej, jag ska sammanfatta gårdagen.
jag och linnea skulle in till stan
vi tog bussen in
vi gick ut från bussen, det var megasuperduperkallt. sen kikade vi in på knastret och det var en massa folk där
men vi bestämde oss för att sätta oss på George och där tog vi en capuccino, det var fan ett bra tag sen jag drack det. sen satt vi där och snacka massa skit sen drog vi tillbaka till knastret, det var nåt realeseparty. OH fan vilket drag det var! not :)
sen så drog vi väl i stort sett hem och när jag kom hem så satt min familj runt ett bord och pratade
jag hängde med lite i konverationen
sen helt plötsligt blev dom jävligt dragna
så min morfar ringde till Andreas och bad han komma, och han kom
och sen bestod kvällen av dans i stort sett
haha
sepe kväll igår måste jag säga



jag sovit och kollat på ''The Big Bang Theory'' också. fan vad jag älskar det programmet!!!
helt sjukt bra! älskar Sheldon :D (han till vänster)





















och nyss sa jag hejdå till morfar och maggan
sen ska jag gå på Avatar med Linnea :D
det var i somras förra året hon och jag va på bio sist :O
men nu jävlar

så nu ska jag bara vänta tills klockan är åtta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0