"fan vad du skrämde mig!!!!!!"

asså gud, fan va trött jag är jämt. Jag känner mig som en sengångare om jag ska vara ärlig

idag skulle jag ju egentligen till gymmet med syster. men det visade sig att hon inte kunde.
så vi tar det imorgon istället.
när jag kom hem så la jag mig i soffan och somnade direkt
sen vaknade jag och så kom det en tår från mitt öga. sen somnade jag igen
måste ha drömt något..
men jag drömde faktiskt att linnea skulle tatuera in ett hjärta på bröstet.
tekniskt set så drömde jag om linneas pattar. hihi
jag är inte gay måste jag bekräfta också 8-)

jag sov nog i tre timmar. men jag är fortfarande trött..
och igår la jag mig ändå hyfsat tidigt
och så skulle mamma in och pussa på mig när jag låg och sov
då vaknade jag och såg bara ett svart huvud framför mig
(jag var i ''sovläge'' så då tänker inte jag på vad som är vad)
så jag brast ut '':OOOOOOOOOOOOOOOOOO fan vad du skrämde mig!!!!!!''
och sen bara somnade jag igen.
mamma bad jättemycket om förlåtelse över att jag skrämde henne, haha :)

nu ska jag plugga lite på mitt specialarbete
sen ska jag köra lite träning här hemma
tjoblä!

Kommentarer
Postat av: lillilili

hahahha :DD

2010-01-25 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0