fjortisar




hela Sverige kommer vara översvämmat med fjortisar tillslut..
usch, förstår inte vad dom tänker med när dom står i spegeln på morgonen
''nu ser det bra ut, så nu kan jag gå'' det är ju så man tänker när man gör sig klar.
men fan heller. Det ser Inte bra ut! ville bara få det sagt, för jag dör på deras utseende.
plus att dom lägger ut bilder i ''fokus'' på bilddagboken som det står ''skriv ett ''<3'' om jag är snygg (aaaaaaa' <''3''
dom vill bara höra att dom är snygga. om dom redan va snygga skulle dom inte behöva få det bekräftat av någon annan.
gå i graven.

Kommentarer
Postat av: magda

sv; tre faktiskt, hah



Btw, kul att du tog min replik exakt? ;s Haha aja..

2010-01-25 @ 21:10:58
URL: http://mandreou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0