Minus -

det är typ -20 grader ute
folk dör ju där ute i kylan :o
våran bils motor kokade idag för att den var så kall
vet inte hur det gick till men ...

var ju med mamma till IKEA och det visade sig inte var så dumt
vi fick med en massa småplock och saker tilll badrummet.
mer har jag inte gjort idag
det är gött att bara slappa nu när man har lov!
när jag kom hem så tog jag ett glas cola.. fyfan jag är nog beroende ..
okej, jag Är beroende.

ska komma igång och träna nu när skolan börjar också :)
jag har betämt mig att få den där kroppen man alltid har velat haft!
eller hur man säger.. men man vill ju se bra ut i Thailand :D
bilder kommer definitvt komma upp här när jag har kommit hem ifrån Thailand.

sommar om 5 månader .. inte såååå långt kvar..
eller jo, faktiskt ..
aja
ska nog se på en film på Voddler nu!

Hare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; va massmedelande?? :S

2010-01-06 @ 22:38:35
URL: http://enfinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0