Sara 15 år!

Måste först och främst säga grattis till min syssling, Sara :)
Vi var och grattade henne idag
men innan det så var jag och min klass och knackade dörr. För att samla in pengar till
våran klassresa..
Vi körde intensivt i 5 timmar 8- )

Jag och Alex missade att käka pizzan..
men vi fick en till tillslut ändå ..
Sen när jag kom hem så duschade jag och vi drog till sara!
vi var där i typ två timmar

Nu håller jag på att baka bröd :)
blev så jävla sugen på nybakat bröd :o
just nu är den på jäsning så jag skrev lite här så länge :)

ska köra lite med mina hantlar nu! kände verkligen hur snabbt jag blev trött i armarna
efter att jag hade vevat om i skålen.. haha
och imorgon blir det gymmet!
förmodligen med min syster :)

puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0