yeah

idag vaknade jag, pluggade och sen drog jag mamma och syrran in till mcdonalds och fetade till oss..
jag LOVAR att jag ska äta nyttigare när skolan börjar ;)
jag tog med mig kameran också för skojs skull :)
var inte speciellt roligt med den men ändå..
sen kom jag hem, gjorde lite situps (?)
sen så duschade sen kom Linnea och Hugo :D
vi drack lite monster och sen bytte vi till cola (?)
vi tittade på en film som hette ''I Can See You''
Voddler är typ bäst eller nånting asså!!
och nu sitter vi på msn och lyssnar på NIN, det var ett tag sen, typ i somras när vi bärde på en cykel typ 5 km


Anton ska tatuera on det här på bröstet:




as snyggt! jag gillar (aaa' <'''333333333
måste bara säga en sak också
jag gillar verkligen inte fjortisar :)
hihihhihhihihihihiihhi



ÅHH HEJDÅ!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anton

hihi kommer bli så snyggt!

2010-01-09 @ 00:03:05
Postat av: krille

det kommer det sakäert :D

2010-01-09 @ 00:15:01
URL: http://unknowwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0