HEMSKT ATT KLIPPA SIG!!!

Igår så visste jag inte vad jag skulle göra
Fick förfrågan av mamma och pappa om jag ville följa med till Jäverön
hade aldrig hört talas om det förut
det ligger utanför skattkär om man tar färjan över som tar 5 min
fick plats åtta bilar på den tror jag, haha liten
innan vi åkte dit så mötte i folket som bodde där i stan
mina sysslingar var med också
vi käkade och sen gick jag, mamma och pappa in på KICKS
och jag köpte en sån här:
Skyddar mot värme. Tex plattång
mitt hår är hyfsat slitet och jag försöker rädda det på bästa möjliga sätt utom att klippa mig
hatar att klippa mig. först när jag kommer dit så tar det år för de att borsta ut håret
sen blir jag ledsen när jag ser att hår åker av
och när det väl är klart så stylar dom det dretfult och det går verkligen inte att ändra frisyren om man inte tvättar håret
sen tycker jag Alltid att det är för kort och jag vill att allt ska växa ut igen...
På Jäverön så typ satt vi och snackade
och jag badade i Sjön (som var ganska kall) med mina tremänningar
sen sprang vi direkt ner i bubbelpoolen som var 40 C'
så det var redigt varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0