21.15

Nu är jag hemma igen.
Det var as skönt att få svettas lite igen, haha

jag och therese var på danspasset på friskis och svettis
vi var där lite tidigare så vi hoppade in på gymmet också..
kommer få träningsverk i mage och armar :(
iaf.. på danspasset såg jag en jättesnygg kille, men dock var han lite bögig, haha :D
synd, han var fan råsnygg, sånt där ögon godis..

Jag funderar på att skriva ner några av mina drömmar om det skulle finnas något intresse i det
om jag kommer ihåg dom dvs haha
jag kan göra ett försök imorgon om jag lyckas drömma något inatt

jag bara älskar min nya dator
den är snabb, som min andra dator Inte är..
det är en sak jag inte gillar.. och det är att alla i familjen ska använda datorn..
det är på tiden att jag köper mig en egen :D
har dock inga pengar... hehe

nu blir det fejjan! Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0