D.A.M.P

Jag och Linnea beslutade oss för att leka hemma hos mig..
vi satt ett tag vid datorn och hade videosamtal med Jakob
han tyckte att vi inte kunde prata svenska bara för att snackar en del värmländska va!
sen sprang vi ner till kiosken för att köpa energidryck.. men dom hade ingen där
så vi fick gå vidare till OK, där hade dom Burn för 17:- fan dyrt..
vi köpte marabous ''luftbubbelchoklad'' det köper vi alltid
och vi snacka om att skaffa Burn i tvåliters förpackning :)
skulle vara gott men skulle dock typ stanna hjärtat..

vi tog fram guran och började spela
vi försöker göra egna låtar..
men Så jävla bra går det inte, haha
Kent- Töntarna satte vi på så högt så att taket lyfte.. nej inte riktigt..
så vi dampade loss till den låten, kommer fan aldrig tröttna på den! Niiiiiiice

Nu har jag packat för att jag ska dra till Dalsland imorgon, vi ska typ va hela tjocka släkten på morsans sida där.
det ska va nåt spa eller nåt.. venne
så jag drar imorgon på eftermiddagen och kommmer hem på söndagkväll tror jag
datorn kommer med, så jag kan nog blogga där ifrån

nu ska jag strax sova..
men jag är inte särskilt trött..
vi får se hur det går

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0