liiiiite svårare

Jag tror det är den här datorn som pappa ska köpa imorgon :)


fett nice
för den här stationära datorn är så enormt dryg!
vi ska köpa en ny stationär också, men jag vet inte vilken
pappa skulle ha köpt den här datorn idag egentligen, men han hittade den inte eller nåt sånt

min morfar är här på besök från gbg :) trevlans!
så ikväll blir det att steka kalvkött! haha nice

tappade bort mina nycklar idag
jag kom hem och insåg att jag inte hade nycklarna i fickan, så jag åkte tillbaka till skolan och frågade rektorn om
dom hade fått in några nycklar
men det hade dom inte, så jag fick åka tillbaka hem
jag har fortfarande inga nycklar :( sadface

har bestämt mig för att lära mig den här låten på gitarr tills ikväll :D
lär gå, för den är hur lätt som helst :D AM, EM, C, G.. easy match! haha



och Mötley Crüe - Kickstart my heart. Men det lär ta ett tag! haha
liiiiiite svårare bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0