NAKNA MÄN

idag var första dagen jag gick ner till Spa't, eller hur man säger, haha
jag, karin, jakob och mamma badade bubbelpool
tyckte den skulle vart varmare.. det ska ju va så varmt så att man inte orkar sitta så länge men gör dte för att det är så skönt, typ ........
plus att det inte var så mycket bubblor.. så bra bubbelpool var det inte

sen gick vi in i omklädningsrummet för att basta
så gick jag in .. men då satt det två nakna män där!
en tjock och en smal.. jättemysigt
jag typ ''ojj, hehe''
sen var det någon dam som var med dom gubbarna som kom in och sa
''det är två tjejer som vill in här''
så fick vi komma in, haha
vi satt där ett tag, och dom hade såklart satt på sig sina handdukar
men sen när vi skulle gå kommer det en gammal, hårig gubbe med en liten ****
han typ skämdes så han gick, men sen duschade vi
och gick tillbaka..
så det jag gjorde alldelees nyss var att gosa med mina nya sysslingar! Viola och Leon
jättemysiga, det kommer nog upp någon bild på dom när jag kommer hem :)

nu ska vi käka, så Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0