scopada!

igar var vi och snorklade
jag sag en skoldpadda det var fan coolt
sag massa coola sjostjarnor och massa grejjs

idag har vi bara legat och stekt i solen
jag brande mig pa hela kroppen, men har bara ont pa fotterna an sa lange...
nyss satt vi pa en bar som heter Lanta Palace. dar var det bara transvestiter som jobbade
en kille med bh som han hade stoppat bomull i och skrattade som en tjej
det var fan askul

imorgon byter vi place
vi ska aka till Ao Nang, det sags vara fint
men det ar inte lika lugnt dar som har

man skulle fan fatta battre om jag skrev pa engelska... hah

jag ska antagligen snart ga och lagga mig, for mina ogon svider som fan
och hela jag ar trott

hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0