TRÖTT

sitter i soffan med laptopen i knäet och tittar på ''natt på museet''
helt ok, det är ju trots allt barnfilm

sängen hät i Dalsland är dock inte så skön, så jag sov inte så många timmar inatt
plus att de andra väsnades på övervåningen, så blir det när släkten är samlad och har kul :)
så just nu är jag väldigt trött, men jag vill inte känna mig så megatråkig å lägga mig..

kollade i duschen i taket, och den var full av mögel, blä
det är inte så jättefräscht här
men det går an. Det är faktiskt mysigt :)
imorgon ska vi checka ut härifrån vid 12 tror jag..
sen blir det bil hem och när jag kommer hem ska jag träna hemma
känner ett väldigt träningssug nu o:

snart blir det att sova, så godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0