7AN

Första tre lektionerna hade jag Nationella i NO
och fy faaaan va svårt det var!
tror nog alla tyckte det ..

direkt efter skolan drog jag och magda in till stan
vi köpte Subway-kakor <3 muuums!

(snodde bild från google)

Sen fick Magda åka hem för att jag och syrran drog iväg till gymmet!
Vi tog först fel buss
eller egentligen inte, vi tog rätt buss med åt fel håll, haha
vi tog alltså 7an mot Zakrisdahl men vi skulle ta 7an mot Herrhagen
så det tog en halvtimma extra.. men men
när vi kom fram så visade det sig att jag hade glömt skor..
så jag gymmade i strumpor! Seeeexigt!

Jag tränade exakt hela kroppen! inte dåligt!
kommer säkert ha träningsverk imorgon
särskilt i armar och mage.. var ett tag sen jag tränade, haha

nu ska jag snart gå å lägga mig! är bajstrött som alla dagar
det är också ett skäl till varför jag inte orkar blogga :(

Ha en god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0