GYM HINNS INTE MED

slutade vid två, men jag blev kvar till halv fyra för att jag va tvungen att göra
klart en bild som vi håller på med i bilden
gör vi inte klart den så får vi inget slutbetyg i bild (y)
men jag hann klart idag! Så jag får betyg! yey

kom hem halv fyra, käkade och la mig i soffan
och nu är klockan sex! så jag hinner inte in å träna
för jag måste packa sen ...
men jag gör några sit-ups och armhävningar hemma
det får räcka
drar till gymmet till veckan istället!

Seriöst, man får inte sova här hemma på dagarna
är jag trött så borde jag få sova? jag har ändå inget att göra..
ligga och glo på tv i soffan får jag, men inte ligga och SOVA i soffan.. vad gör det för skillnad?
det är bara att väcka mig om de vill nåt
ungdomar måste sova
det konstiga är att jag blir trött när jag inte Ska sova..
igår när jag skulle sova va det knas
jag var trött, men kunde inte somna på ett bra tag

Får ni sova hemma på dagarna?
Jag får inte ens för min syster... Jag gissar på att hon ligger själv och sover där nere ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0