KLÄNNING

hittade Ingenting nu när jag va i den regniga staden.
hittade Linnea och Louise dock :D
hittade inga intressanta skor och ingen intressant klänning...
i sista minuten hittade jag den här på Monki för 400:-

visste inte om jag gillade den, men Jocke och Karin sa att den va så söt på mig så
jag köpte den :)
ska ha den på avslutningen när vi springer ut!

Köpte lösnaglar också bara för att jag måste sluta bita på naglarna!
har använt stopp&väx, men det funkar inte på mig
så nu kör jag på lösnaglar. Ska fila ner dom, för jag vill inte ha för långa!

Nu ska jag ta en dusch, sätta på lösnaglarna och sen ska jag hem till Linnea!
vi vet injte vad vi ska hitta på bara ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0