LEDIGHET ÄGER RÖV

imrogon slutar jag klockan ett någon gång för att de nya sjuorna ska komma och titta på skolan
och då vet jag inte vad jag ska göra.. funderar på att pumpa musklerna på gymmet
skulle kännas härligt efteråt!

frågade min mentor om ledighet
och då sa hon att jag skulle fråga alla lärare jag hade på fredagen
så jag gjorde det och lyckades få ledighet
så jag ska snart beställa bussbiljett
och jag tar den bussen som går 10.30 så kommer jag dit 14.20! Naiiiz
venne om jag kan blogga då
men ni klarar er, hahaha!

vet faktiskt inte vad jag ska göra resten av dagen...
ska väl dricka upp min ''VITAMIN WELL RELOAD'' som jag köpte igår..
har sett massor med golk som går med sådana
tycker att det smakar som smält isglass...


Vilken är godast? Jag provade citron/lime.
Den smakade iallafall som smält isglass som fanns när man va liten. hihi
(ser fan liten ut btw, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0