LOVADE :(

lovade att jag skulle blogga igår :(
men jag kan fan inte hålla mina löften....
va iallafall hos Linnea igår och inatt :)
Sov hos henne
hon har varit ensam hemma hela veckan

fick min klänning i helgen..
den var för liten över tuttarna i storlek M
så beställde jag en ny i storlek L fick den idag, och den va också för liten!!!
snacka om att jag känner mig fet L passar mig inte...
så nu är det bara att leta efter en ny..

va till stan innan jag drog till Linnea igår också var tvungen att köpa skor till skolavslutningen det blev dom här snygga!



inte så jättesnygga på bild
men i verkligheten... grrr

nu ska jag hämta marcus!
ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå vad himlatöligt för dig´.. men du är inte fet, det är bara dina bröst som är så enormt bäst!(detharduredanmärktattjagtycker)



snygga skor btw!

2010-05-21 @ 22:17:46
Postat av: Tessiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisisisi

åå vad himlatöligt för dig´.. men du är inte fet, det är bara dina bröst som är så enormt bäst!(detharduredanmärktattjagtycker)



snygga skor btw!

2010-05-21 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0