PLOCKADE MASKROSOR I EN TIMME IGÅR

så kul hade jag igår.. tjänade dock 60 spänn!
haha


imorse var det orientering i skogen.. yey kul som fan... not
Therese och Emma kom och hämtade mig på deras moppar

sen när jag kom hem efter orienteringen så la jag mig i soffan och sov, gött!
när jag vaknade stack jag och pappa till stan för att leta balklänning..
eftersom jag inte kan köpa på internet, vet liksom inte vilken storlek jag ska ha
för det varierar på tyget och grejs.. det kostar 50 spänn att skicka tillbaka
och skickar jag tillbaka många klänningar så blir det mycket pengar D:

så jag hittade en på JC, en ganska vanlig för 299:-


(smutsig spegel och stökigt rum (y) )

Köpte också Nipplecovers och en bh utan axel-  eller ryggband! (y)
det blev köpt på Lindex, går aldrig in där, men nu så!

På fredag ska jag till Sthlm :)
Sen ska jag med Marcus till Åland!
Mysigt place det där!

ha en trevlig kväll!
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0