TJOCK BARNVAGNSMORSA

jag stör mig på

  1. När folk i min omgivnling smaskar!! Jag blir lätt arg och jag går därifrån. Det är fan det värsta som finns!
  2. Folk som går sakta framför mig. Till expempel på stan. Man vill fram, men man kan inte får det är någon tjock barnvagnsmorsa som går ivägen!!!!!!! Uäh, hemskt!!! Jag kan tillochmed bli elak mot dom! haha
  3. Folk som är attentionwhores! Dom tror dom kan saker, men dom kan inte. så fortsätter dom bara för att försöka impa. Till exempel sjunga, han/hon suger, men tror att han/hon är så jävla bra! Uh
  4. Folk som blir arga av småsaker, som går att ordna på en sekund
  5. Små ungar som skriker ''bajsunge'' efter en. Jag får damp, även om dom är små
GÖR INGET AV DET HÄR MOT MIG, TACK!


Kommentarer
Postat av: lilllli

hahhaha älskart

2010-05-11 @ 20:08:56
Postat av: Anton

HAha det där är små saker:P

2010-05-12 @ 16:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0