IDAG

idag hade jag två inställda lektioner så jag började senare och slutade tidigare (y). Efter det gick jag runt i stan och hade mensverk sen gick jag in på Monki och såg att det var rea!!!!!!!! Då blev jag glad och tänkte inte mer på min mensverk! Ni ser på det tidigare inlägget vad jag köpte. Men jag är inte världens rikaste just nu så det blev bara två plagg därifrån, men jag är nöjd :D

Linnea slutade skolan och med sig hade hon Kristin, vi gick runt och sen gick jag och Linnea till donken och käkade så att vi inte skulle vara stenhugriga när vi skulle spela gitarr. På lektionen sepalde vi Moonson och nån Paramore låt. Inga favoriter att lyssna på men roliga att spela! 

Imorgon börjar jag klockan tolv, och nu måste jag plugga! 
Pussssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0