TRÄNA

Bara random bild.
idag började jag 12 som alla andra fredagar och slutade halv tre.
det var helt awsome, vi gjorde typ ingenting på den lektionen vi hade
sen stannade jag i stan för att fika med syrran, eller jag typ åt lunch
pasta med kyckling på Wayne's <3

sen åkte vi å träna på friskis, svettades som en gris, det var gött!
kommer ha träningsverk i magen nu ocskå.. yey

det är "Jerry Springer" på Tvn, det är kul när dom får damp och skriker
på varandra :D haha

nu ska jag spela Tetris, hihi, sen ska jag käka pasta igen :)
Tjaaaarå! 



Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag svettades också asmycket, det var så sjukt mycket folk idag :O najs bild btw haha!

2010-10-15 @ 19:40:17
URL: http://mwsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0