CHARLIE CHAPLIN

puuh, kom nyss hem från en jobbig dag i skolan
först var det svenska i ca tre timmar.. drygt
sen skulle vi ta skolfoto, men vi var tvungna att vänta i flera år
sen var det mediekunskap i ytterligare tre timmar
men blir väldigt trött av långa lektioner har jag märkt..
det är Charlie Chaplin på tvn!
inte såååå jääävla bra.. haha
nu ska jag ta mig en rostad macka med jordgubbssylt på
sen ska jag träffa Malin och Michelle på friskis!
ska dansa :D yeeeey!
har så himla ont i huvudet bara :c
förlåt för att det inte blir något mellanrum i texten..
allt blir så grötigt :c


Kommentarer
Postat av: Michelle

yeah nu får vi shakea så vi riktigt känner att vi har tränat!

2010-09-08 @ 16:07:38
Postat av: Sannie

jaa, det är nästan så att man blir lite varm i kläderna, haha XD

2010-09-08 @ 17:39:26
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahah kommer också just från skolan, där jag såg på chaplin och nu äter jag en rostad macka :P

hoppas skolofotot blev bra :) du får lägga upp de sen!

kämpa på träningspasset!! xD

2010-09-08 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0